Sommar serie-Sommar tips - förvara solglasögonen snyggt och smart

Du behöver bara en galje och en krok av något slag. Jag knöt fast en rosett med ett band jag hittade vid kroken men det är frivilligt. Jag tror jag har fått iden från en IKEA-katalog men jag är inte säker. Man kan ha bara några stycken  solglasögon eller jätte mång det får man välja helt själv. Om ni testar det hemma så mejla gärna en bild till mig på [email protected] eller tagga ejjlin på instagram. Jag vill gärna se andra bilder också men inget snuskigt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0