Sprungit ^^

Då Har jag varit en duktig flicka och gått upp tidigt för att springa hahah. Nej men jag gick upp kl9 för att jag tänkte göra mig iordning för att springa men fick fixa frukost och matlåda m.m till min brorsa som försov sig istället först. Men jag lyckades komma ut i spåret vid 10 iallafall. Jag sprang ca 3,5 km på ungefär 23minuter, jag är ganska missnöjd med tiden men aja jag får träna mer under sommaren jag tänker nog träna 2 gånger till denhär veckan. Hahah aja bilden längst ner är tagen efter att jag har sprungigt så jag är knallröd i ansiktet. Sen ser min mage också konstig ut men det är för att jag har sport-bh som gör brösten plattare och sen flög tröjen upp lite ^^
Jag har ingentig planerat idag häller så jag kommer nog att skriva ganska mycket på bloggen. Lite tidsinställda tills någon annan gång också kanske. Ni märker väl hur det blir med det *PUSS*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0