Skönhetstips-torrshampoo

Ja torrshampoo är verkligen räddaren i nöden när du vaknar och håret är flottigt och livlöst. Ett torrshampo är helt perfekt. Det gör så att håret inte verkar flottigt och man får mer volym. Jag andvänder ett från Batiste och det heter cool & crisp fresh och kostar 69kr.
Jag vet att det finns ett torrshampoo från Batiste som finns för blonda, brunetter och svarthåriga om man har problem med att det blir mycket vita prickar i hårbotten.
Så torrshampo är verkligen min räddare och jag andvänder det jätte ofta.
 


Kommentarer
anna

tvätt håret istället! Torr schampo är äckligt och nvänds av personer som inte orkra eller fattar att man måste tvätta håret!?!??!?!

Svar: jag tvättar håret varannan dag men det kan bli flottigt iallafall jue
Elin

2013-09-12 @ 08:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0