Snabbt bara

Jag har inte uppdaterat på länge men jag har känt att jag inte har haft lust och jag vill inte känna att jag MÅSTE göra inlägg, men jag kommer nog ha lite tid med det framöver. Ni kanske har märkt att det är många stavfel bär jag skriver och det är för att jag oftast gör inlägg med mobilen och då blir det så.

Aja denhär veckan har det hänt ganska mycket. I måndags gjorde jag och mamma något men jag minns inte riktigt vad just nu haha. I tisdags så var jag med bästa TANYA för olika andledningar men det är alltid kul att se dig (PUSS TANYA om du läser :* ) Sen åkte jag till stan på onsdagen och sen var jag med mathilda från torsdag till fredag för hon kommer snart flytta så jag kommer inte träffa henne så ofta sen så jag ville verkligen va med henne då. Sen har jag varit med henne några veckor nu och Tanya och med andra också såklart men jag hoppas att ni fattar varför jag inte har uppdaterat men hare bra så hörs vi *PUSS*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0