Danskollo

Jag har varit i Jönköping i helgen för min brorsa flyttade så jag hjälpte honnom och sen var internet nere igår så jag kunde inte uppdatera men aja. Idag har jag iallafall varit på danskollo från 10 till 15. Det var ganska kul. På förmiddagen övade vi koreografi till festivalen som är på fredag och lördag. Sen eftee lunch så fortsatte vi med en annan koreografi och sen hade vi en timmes jazz lektion. Så nu har jag sprungit till bussen och nu sitter jag på den och väntar på att få komma hem. Jag är hemma typ halv fem men aja. Jag tror jag kommer uppdatera lite ikväll men vi får se. Hoppas ni har haft en underbar sensommardag idag *Puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0