Från skolan

Ja då sitter man här i skolan och har lunchrast en timme.
Asså mitt shema är nog det sämsta man kan ha. Vi slutar halv fyra varje dag förutom onsdag då vi slutar fem över två istället. Sen är mina bussar alltid sena och tar massa omvägar så det tar en timme att åka hem och på onsdagar tar det över en timme för då åker den ännu mera omvägar. Men aja nu ska jag inte klaga.
Vi har typ so eller svenska eller något nu efter denhär lektionen.
Jag är med min bästa kompis Tanya som är typ bäst. Hon fyller år snart också. Någon som har förslag på vad man kan köpa? Jag har några förslag men vi får se vad jag hittar på. 
Hoppas ni hare bra *PUSS*
 


Kommentarer
ingen

Goddisssssssss!!!!!

2013-09-05 @ 11:42:56
Anonym

Superfin blogg

Svar: Tack du har också en fin blogg lägg gärna upp fler bilder :)
Elin

2013-09-05 @ 14:46:21
URL: http://spectrav.blogg.se
Saga

Fin blogg du har! :)
Allt bra med dig idag?
Kram!

Svar: Tack :)Haha jaa dig också?
Kram kram ;)
Elin

2013-09-06 @ 09:46:57
URL: http://Minigotty.blogg.se
IDA COOLIDZ

Vad gillar trettonåringar ens? Ha ha! Köp ett kit från Body shop med läppglans, scrub och bodybutter i någon god doft. Det är alltid nice.

Svar: oki tack
Elin

2013-09-06 @ 22:53:04
URL: http://idaflodell.se/
anna

klaga på du jag slutar 17.00 varje dag har ett extra jobb på ons-tor dagar så suck it up och håll käften!?
Snacka om att du ser ut som en fjortis! Vad hände med Johanna? Vd jag har hört så kallade du henne massa saker och sen lämnade henne?! Fy fan vilken dålig stil?!

Svar: Aa men åker du buss i två timmar varje dag? Vart har du hört att jag har sagt så? För det har jag inte gjort. Jag får väl se ut hur jag vill, ingen ska väl bestämma över hur jag ser ut. Jag vill vara mig själv. Förresten så det som hände mellan mig och Johanna har ingen annan med att göra.
Elin

2013-09-12 @ 08:36:06
Johanna ...

Sköt ditt eget istället för att lägga dig i andras...

Svar: haha det roliga är att det här och det ''anna'' skriver kommer från samma dator?
Elin

2013-09-13 @ 16:37:57
anna

var fan kom du ifrån ..... -.- ja jag åker buss två timmar till skolan och ifrån skolan så tms blir det 4 timmar om inte inte kan räkna 2+2=4

Svar: aha det roliga är att det här och det ''johanna'' skriver kommer från samma dator?
Elin

2013-09-13 @ 16:42:03
Johanna Landin!!

Hej, asså va fan är de här? Vrf är mitt namn mä i allt?

Svar: asså det är samma dator som har skrivit dethär som det ''anna'' har skrivit. Jag kan lixom se ip adressen
Elin

2013-09-14 @ 16:29:14
johanna landin

jag har fan inte skrivit de här på datorn?

Svar: va?
Elin

2013-09-14 @ 18:32:59
Saga

Ja, det är bara bra! ;)
Kram

Svar:
Elin

2013-10-08 @ 13:10:33
URL: http://Minigotty.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0