Stockholm

Jag var i Stockholm idag med mamma och brorsan. Brorsan flyttar ju snart så vi ville göra något tillsammans. Vi åkte tåg upp till Stockholm och gick på grönalund från lite innan elva till typ halv fyra. Sen drog vi ner på stan och gick där tills tåget gick lite innan sju. Det var superkul och det kommer komma upp en haul denhär veckan. Men just nu har jag precis duschat så jagg kan inte fota just nu. Men nästa vecka tror jag att jag kommer vara i ''min'' stuga och då har jag bra lampor och väggar att fota vid så det kommer nog komma upp fler bilder då. Men hoppas ni har haft det toppen idag *PUSS*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinthecoolest.blogg.se

Jag är en tjej på 13-år som bloggar här på elin-the-coolest.blogg.se. Jag vet att namnet är lite sådär men det fanns inga namn som var bra lediga och då blev det såhär :)

RSS 2.0